Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~0lcia | użytkownik

imię i nazwiskoAleksandra adresBrzozów zarejestrowany26.12.2008 @15:14:58 ostatnio na stronie20.08.2017 @20:59:54

What's up?!

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu4780122
digarty36 komentarze731 posty na forum4

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~justyna91    17.09.2010 @12:15:27
no dobra, dobra, ładnie pięknie
~PataSovilo    16.09.2010 @12:09:38
Dziękuję fryzyjska mówisz, wierzę Ci na słowo, bo widzę u Ciebie konie
_______
Każda niedoskonałość jest szczera.
Każda szczerość jest niedoskonała.
..........................................Y.K.
~CamilleW    15.09.2010 @20:57:31
dzięki za komentarz. wspaniałe rysunki!
~MarCeel    11.09.2010 @01:35:08
;]
_______
PzDr
~sabiinka    07.09.2010 @12:45:33
piękne rysunki pozdrawiam
~grzegorz749    06.09.2010 @08:30:26
Pięknie dziękuję i pozdrawiam
_______
~Cluke    05.09.2010 @13:56:19
Podobno oko jakieś ma nie tego i garnitur mógłby mieć bardziej wyprasowany
Pozdrawiam
~marcinas9    04.09.2010 @20:26:22
dzieki
~Maaarteerek    04.09.2010 @16:25:47
masz niesamowitą galerię !
~juiciejuice    04.09.2010 @11:45:56
~hans1975    04.09.2010 @10:57:09
Dziękuję Ci Olu
Bardzo dobre prace, rewelacyjne!!!
pozdrawiam
ostatnio edytowane: 2010-09-04 10:58:13
~mackovall1990    05.08.2010 @14:11:23
jasne, dla Ciebie zawsze
~Marawod    20.07.2010 @08:52:13
dzięki
świetne masz prace
~janchwedoruk    19.07.2010 @16:14:25
dzięki
~Femfatal    19.07.2010 @16:00:15
dzieki sliczne
~sbachanek666    07.07.2010 @21:22:12
miło
świetna galeria!
+radekmichalowski    18.06.2010 @12:40:35
galeria czad.
przerzuć sie na tablet to bedzie mistrzowsko
~MarCeel    11.06.2010 @00:19:00
;]
_______
PzDr
~cineo    10.06.2010 @22:56:38
biorąc pod uwagę Twój młody wiek i takie umiejętności to Twoja przyszłość zostawi chyba w cieniu dzieła takiego Chełmońskiego czy Kossaków - hehe pozdrawiam raz jeszcze.....ale się rozpisałem
_______
Cokolwiek robisz, staraj się mieć powód. Forrest Gump
~walentynka92    08.06.2010 @22:00:52
dzięki A Ty za to masz rewelacyjne prace
~Teos24    31.05.2010 @10:10:30
Świetne prace. Polecam.
ostatnio edytowane: 2010-05-31 10:11:01
~Femfatal    26.05.2010 @14:09:52
dzieki
~senseofbeauty    20.05.2010 @19:29:54
Rysunki po prostu rewelacja!
~Shilla    04.05.2010 @22:55:55
dzięki
~Blaithinn    02.05.2010 @20:10:35
Gwoli ścisłości - to raczej Jane Austen Dziękuję!
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt